سه رژیم غذایی بالا و چگونه از آن اجتناب کنید
نوشته شده توسط : Andy

سه رژیم غذایی بالا و چگونه از آن اجتناب کنید

رژیم "سه رژیم بالا" در زندگی روزمره دشوار است اما مطمئنا خطر ابتلا به بیماری کلیوی و سایر بیماریهای قلبی عروقی را افزایش می دهد. سپس ما باید چیزی در مورد رژیم "سه رژیم بالا" یاد بگیریم و سعی کنیم آنها را در زندگی روزانه خودمان اجتناب کنیم، سپس می توانیم در وضعیت سلامتی قرار گیریم.

رژیم به اصطلاح "سه گانه" یک رژیم غذایی با پروتئین بالا، یک رژیم غذایی با رژیم غذایی بالا و یک رژیم غذایی حاوی پورین است.

رژیم غذایی حاوی پروتئین بالا به طور عمده در عشق گوشت منعکس شده است. حیوانات مانند خوک، گاو و دیگر حیوانات غنی از پروتئین هستند. با این حال، مصرف روزانه باید محدود باشد، و بهتر است آن را دو بار در روز کنترل کنید. خوردن بیش از حد می تواند باعث آسیب کلیه شود.

رژیم های غذایی با نمک زیاد می توانند فشار خون بالا را افزایش دهند که می تواند جریان خون را تحت تاثیر قرار دهد و بار کلیه را افزایش دهد.

رژیم غذایی زیاد پورین عمدتا ارگان های حیوانی، غذاهای دریایی و غیره را می خورد. مصرف طولانی مدت این غذاها می تواند سبب افزایش اسید اوریک خون شود و همچنین هیپوریکسیمی می تواند آسیب کلیه را افزایش دهد.

اگر افزایش اسید اوریک در معاینات فیزیکی یافت شود، بهبود رژیم غذایی در زندگی روزمره باید در جهت جلوگیری از نارسایی کلیه باشد.

1. کاهش مصرف غذاهای گوشت قرمز مانند خوک، گاو و گوسفند، به طوری که ممکن است کاهش اسید اوریک و حل مشکل چاقی. ریشه حیوانات حتی غیر قابل خوردن است.

2، مصرف غذاهای دریایی را کاهش دهید، بیشتر غذاهای دریایی خوراکی پورین نسبتا بالا است، باید روزه بگیرد.

3، محتوای غذاهای اصلی را تغییر دهید، غذاهای خوب و چاقی قوی را کاهش دهید، نسبت دانه های دیگر به میزان متوسط، کاهش چاقی و مقاومت به انسولین را کاهش دهید.

4، به شدت از الکل اجتناب کنید، نوشیدنی های شیرین نوشیدن ندهید، مقدار زیادی آب بنوشید.

به غیر از چیزهایی که ما باید مراقب باشیم، مهمتر از همه این است که پذیرش درمان معقول در زمان است که می تواند به شما در جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه شما کمک کند و درمان طبیعی می تواند به شما در بهبود عملکرد کلیه بدون هیچ عارضه جانبی کمک کند. سپس اگر میخواهید بیشتر بدانید، لطفا از طریق پیام زیر با ما تماس بگیرید:

پست الکترونیکی: sjzkidneyhospital@hotmail.com

WhatsApp: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: